30 Ocak 2011 Pazar

Bir video çekememe bi de inadı hikayesi

Ata Özev ile tanıştığımda heyecanımla bağlantılı konuya girişim klasik "ağbi senin şöyle videonu, böyle röportajını çekmek istiyorum" deyip hiçbir şey yapmamıştım. (Az biraz yapmıştım ama becerememiştim) Ne diyebilirim yürüyen bir klişeyim ama haksız da sayılmazdım. Çünkü millet,  hd format ile haşır neşirken benim dv kamera ile çekim yapmak hiç içimden gelmiyordu ta ki canon 7d ile tanışıncaya kadar. O beybi! bu alet benim için yaratılmış. (Edit 2013: Bu konuda görüşlerim değişti ve şimdi 2010 halimi görünce kendime ingilizce dushbag demek istiyorum) 


Ne diyebilirim bu alete çek diyorum benim yerime çekiyor yani bu kadar harika bir olay (Yani feci dushbag'mişim)  Ata için bir tane daha video yapacağım. Bu video röportaj vari bir içerik taşıyacak. (Bu çalışmayı yaptım, videoları çektim ama yeteri kadar bu konuya hazırlanamadığımın farkına varınca kendim için daha çok yolum var demiştim. Sonra o projem kişisel videoma dönüştü. Bostancı'da bir kış günü videomu bu vesile ile yapmıştım)
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder